måndag 20 december 2010

Långa bollar på Bengt

Hallåja!

Min dag har bestått av tvätt och pyssel inför julklappsinslagning, har även gjort i ordning Kimmies julklapp som hon ska få imorgon när vi ses. Blev ingen träning idag, min träning blev allt lyft med tvätten. Dock funderar jag på om jag kanske skulle ta mig ut på en promenad eller liknande fast nej, det orkar jag nog inte. Ska försöka fundera ut mer julklappspappers idéer. 

För övrigt saknar jag min fina Sussie nedrans mycket, min storasyster, min faster, min bästa vän och mitt hjärta. Den som funnits där sen första andetaget och den som kommer finnas där tills sista andetaget. Det är hon och jag genom allt, inga tvivel är för svåra, inga sår för djupa för tillsammans klarar vi allting. Jag älskar dig Susanne Angelica Carina Jansson, tills döden skiljer oss åt men även i himlen ska vi slåss tillsammans! Du är mitt allt, vet att jag älskar dig mer än något annat, mer än livet självt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar