onsdag 15 december 2010

Take me, make it go away.

Beroende framkallande låt får ni här

Blir inget gymmande idag för jag är sjukling vilket gör mig fruktansvärt arg då jag helt ärligt inte vill missa träning, jag må gnälla om det men jag älskar att träna och jag älskar framförallt att träna med Diana för hon ger mig så sjukt mycket motivation och med henne blir träningen rolig. Funderar på om jag ska slänga på mig en bh snart, eftersom jag går runt i trosor och tröja och städar. Dock känns det överambitiöst men jag måste ändå åka till slussen och hämta julkort av papi sen. Så får väl se det som en utflykt, ska försöka att kanske kasta på mig lite mascara också så man kan se någorlunda frisk ut. Vaknade ju i morse och kände mig inte alltför sjuk men ju mer klockan har blivit desto ondare i huvudet och i halsen har jag fått. Känner ingen smak och det jag känner så tycker jag att allt är äckligt. Päronsaften jag ville ha smakade purjo, inte ett dugg jävla roligt. Tur att det blir köttbullar och makaroner till middag, det smakar ju ändå ingenting. Haha! Aja, rummet är inte helt klart, dock är jag nöjd med min insats då jag verkligen plockat smågrejer, vikt kläder och sorterat och sånt också. Nu är det bara grovrengöringen kvar, also known as den tråkigaste delen! :(

Ha en fortsatt bra onsdag som det faktiskt är!
Pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar