söndag 5 december 2010

Tryck - NU!

Nu har småkusinerna åkt hem och var jag trött innan så är det ingenting emot vad jag är nu. Säger bara det, jag vill ha barn utan tvekan men herre min je vad man blir trött i skallen. Inte konstigt att mamma varit förvirrad dem senaste 19 åren, allt detta jävla pladder och jag som pladdrar jättemycket? 

Haha, kul att tycka synd om min mamma i efterhand. I alla fall så ska jag nu snart glida ner i ett bad och låta skiten luckras upp, sedan ska det plockas i rummet och efter det blir det packning. Tåget går 11:45 och då är jag framme klockan 13:00, precis som Stina bad om då hon jobbar till 12. Ska bli skönt att komma bort men jag har redan tvivlat femtio gånger idag, finns mycket som behöver göras hemma också men jag får ta med mig plugg och sådant eftersom jag kommer sitta ensamen hela dagarna. 

Nu ska jag som sagt bada, ha det bra och simma lugnt. 

Pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar