torsdag 2 december 2010

Som en guldfisk i en skål

Goddagens folks!

Har idag försovit mig och varit ute på jobbet för att ta emot varor, efter det åkte jag in mot staden och mötte Diana för att käka kinesmat, eller ja först ringde jag och väckte henne jobbig som jag är men jag behövde kinamat och bästismys! Kanske en av dem bättre dagarna på länge, skönt att glassa runt osminkad och vara med bästis. Nu är jag i alla fall hemma och min katt går runt och skriker, borde egentligen städa så ska väl ta mitt arsle ur vagnen och göra det. Senare blir det i alla fall pepparkaksbak med lillasyster, det ska bli mysigt!

Skriver mer sen, då kan ni även få bilder på mitt glamourösa pepparkakshus och mina fina peppisar, om dem blir fina btw! Måste fortsätta mata kattskrället med godis så hon håller tyst ;)

Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar