torsdag 9 december 2010

You are perfect, just the way you are.

Hellojsan på dojsan. 

Hemma från Sala sen några timmar sen, tåget var 11min försenat hela vägen men det gjorde mig inte så mycket. Hade sittplats och tur var väl det för var väldigt mycket folk på tåget, eller ja åtminstone mellan Uppsala och Sala. Sen dess har jag käkat chirre och dirre, som jag längtat efter toklänge. Gott som satan! Sen kollade jag på Eclipse med mami och syster och ska nu snart borsta naggarna och sussa kudden. Imorgon blir det ta emot varor på jobbet och sedan träna med bästishästis innan man ska göra sig i ordning för fredagens bravader! Kommer bli en grym kväll och min sminkning kommer bli supermegawesome! Jag är allmänt positiv till allt som komma skall, livet ler mot mig och jag ler tillbaka!

Nej ni, dags att snussa kudden!
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar