torsdag 16 december 2010

Jag är en jävel på att kyssa flickorna (?)

Hemma från jobbet och som ni kanske såg så kastade jag in en bildbomb med lite bilder. Blev inte så många för många var fail när jag fick in dem i datorn, jag är inte direkt haj på att fota men jag är en jävel på kärlek. Hoho va fyndig jag var nu då. 

Ska för övrigt inte göra så mycket mer ikväll, blir väl en dusch och lite sänggos. Är väldigt mör i kroppen efter att ha jobbat i tre timmar. Har ont i varenda liten del av kroppen och ändå hoppas jag på att få träna imorgon. Vill deffa min mage jö, men det går inte när man mår såhär.. Åtminstone inte när man har såhär ont men om febern är borta och jag inte har så ont i halsen. 

Nu ska Agda 90 bege sig mot badrummet, ha en oerhört otrevlig torsdagskväll ungjävlar och peace on earth!

PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar