måndag 13 december 2010

This is my now!

Godkväll! 

Har haft en riktigt bra dag på staden men mina fina vänner! Vi knatade runt och pratade och åt en donut, eller jag och Kimmie gjorde det i alla fall. Det var en helt perfekt förmiddag med bästishästis och en perfekt eftermiddag när vi alla murrisar var samlade, det är stunder som dem när jag är med mina närmsta som jag känner mig hel och komplett! Kom hem från stan vid närmare sex tror jag klockan var och då åt jag middag med mami och lillasyster innan jag slängde ner vattenflaska och skor i gympåsen och studsade iväg dit med Diana! Det var ett riktigt skönt pass och jag känner mig duktig nu, egentligen var vi båda trötta och tänkte skita i det men sedan ångrade vi oss och nu sitter jag här och känner mig både lycklig och nöjd med mitt val. Dock vet jag inte varför men blev lite nedstämd här helt plötsligt. Lite som om luften gick ur mig och som om något är fel, dock vet jag inte varför det skulle kännas så för så vitt jag vet är ingenting fel i mitt liv för tillfället. Jaja, skyller på hormonerna, det brukar funka. Ska snart duscha för det har jag inte orkat göra ännu. Sedan ska jag krypa ner i sängen och komma ihåg att ställa klockan för imorgon är det mycket som ska göras. Jag ska städa, tvätta, ringa några samtal och om jag hinner gå upp till arbetsförmedlingen. Det är något jag skjutit på ett tag men innan veckan är slut ska jag tagit mig dit. Done deal! 

Nu ska jag som sagt duscha, måste även tacka min papi för månadskortet! Nu kan jag röra mig fritt igen! Tackis! <3 

Puss och kram skumgummibanan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar