måndag 13 december 2010

Can we try again?

Hemkommen efter en mysig "ceremoni" i Rålis, ett gäng människor som vill lägga mer fokus på psykisk ohälsa i allmänhet men mest på inriktning på självmord (om jag förstod det hela rätt). Mimmi som drog med mig på det, men det ångrar jag inte alls. Är faktiskt en väldigt viktig grej, varje år tar 1500 människor livet av sig i Sverige och många självmord kan garanterat stoppas med rätt hjälp. För övrigt måste jag berätta om min konstiga dröm i natt, drömde att jag byggde en tårta (kan bero min besatthet av programmet Cake Boss), i alla fall så byggde jag denna tårta men den rasade på ena sidan hela tiden och jag byggde om och om igen. Det gick bara inte så när jag vaknade var jag så galet frustrerad att jag faktiskt tänkt på det hur många gånger som helst under dagen och blir lika sur varje gång. Haha! Imorgon blir det gym med Diana och det kommer ta emot med min mastodont träningsvärk men jag kommer kämpa, för jag gillar träningsvärk, more then anything faktiskt! Även fast jag faktiskt gillar att gnälla över den också!

Nej ni, nu ska jag tvätta bort sminket och krypa ner i sängen och kolla på någon mysig disneyfilm tror jag! Tack alla gullisar för en fin helg! 

Pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar