onsdag 8 december 2010

Hey Soulsister!

Godmorgon hjärtisar.

Igår kväll blev det hockey med Andreas och Linda, en väldigt rolig sysselsättning faktiskt, dock blev en spelar i Fagersta riktigt skadad, vilket var lite småläskigt men Sala vann ju med 6-3 så vi var lika glada för det, dock förstår jag inte varför det ska bråkas så förjävligt på isen, vuxna karlarna liksom. Efter det pös vi hem hit till farfar och hämtade min väska innan vi åkte stora stygga firmabilen hem till Linda. Där drack vi te för att värma våra frusna kroppar och åt mackor med lindas mormors hemgjorda färskost, det är en munorgasm på den! Ska pröva göra egen när jag kommer hem. Somnade runt 12 och gick upp vid 6, död som en zebramangust på Afrikas savann. Sen dess har jag ätit frulle med Linda, återigen macka med färskost (om nom nom), åkt buss till Sala vilket var supermysigt och så har jag lajjat vid datorn. Ska krypa ner i sängen nu med dubbla täcken och somna om för senare ska jag umgås med Sussie och så kanske Linda kommer in till Sala igen ikväll :)

Nu vet ni vad jag roat mig med, hoppas ert dygn varit lika bra som mitt. Imorgon är det tyvärr hemgång men det blir Sala snart igen! Dessutom saknar jag min familj och min dianis <3

Pusspuss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar