onsdag 26 januari 2011

Because you loved me.

Jag har jobbat, jag har slitit och jag har fixat med en hel del grejer, bland annat betalt en räkning för nu har delar av lönen trillat in. Oerhört frustrerande men ganska roande ändå. Imorgon kommer resten tror jag. Hoppas det, har så jag kan köpa det jag behöver imorgon åtminstone. Får se om det blir någon mer shopping resterande del av veckan. För övrigt har jag prata i telefon som bara den med fina människor idag, telefonen gick varm men dem bästa samtalen var nog med Sussie och Andreas, fina människor det där. Glad att jag har er i mitt liv. 

Nu ska jag duscha och sedan krypa ner i sängen och sova, imorgon är en ny dag och det blir gym i staden och sedan sushi med Diana, imorgon slänger jag btw upp två stycken filmer, man ser inte mig i dem men jag pratar och ni vill väl höra min vackra röst? Självklart vill ni det!

Puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar