fredag 14 januari 2011

Love hurts but you already knew that, didn't you?

Har sminkat mig och ätit så ska bara kasta på mig lite kläder samt dra en borste genom barret och sedan röra mig mot jobbet, jobbar mellan 15-20 och ska sedan bara hem tror jag. Blir nog en myskväll med familjen, har varit många sådana på sistone men när min familj äntligen är hel och när vi äntligen fungerar allesammans i samklang och alla mår bra då kan jag inte låta bli att vilja sitta i soffan med dem och mysa. Ska be mammsen hyra lite film kanske, så man kan titta på något bra också för det lär väl inte vara något gött på tv som vanligt. 

Aja, hoppas ni alla andra får en finfin fredagskväll och fortsatt trevlig helg, jag kommer antagligen skriva mer ikväll och imorgon. Imorgon tror jag det kommer bli american pancake frukost här hemma :)

Puss på er finisar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar