söndag 9 januari 2011

She's so lovely

Godmorgon gullisar

Vaknade sent idag och mina planer för dagen var att åka och fira Bina som fyller år men blev inringd till jobbet, så jag kör stängning på Cafét i Slussen, aldrig jobbat där innan så jag får se hur bra det går. En liten utmaning såhär i januari månad. För övrigt har jag inte gjort speciellt mycket eller känt speciellt mycket. Efter gårdagens emotionella promenad så känner jag mig normal igen. Inga konstiga känslor eller dylikt. Vilket är oerhört skönt. Hade jättesvårt att somna igår dock, hostade som en hel armé ungefär. Så där har vi anledningen till min långa skönhetssömn. Jaja, har inte mer att skriva. Ska sminka mig och fixa mig och sådär, så jag är klar när jag ska åka!

Puss på er!

2 kommentarer:

  1. Vad roligt att den var till belåtenhet i alla fall :)
    Mitt nyår var den bästa på många år! Fick även kysst in det nya året :D
    Hoppas allt är bra med dig!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Haha, ajjemän... :D Snygg var han också :D
    Hehe... själv har jag det motsatta problemet... Faller knappt för någon om det inte är något verkligen särskilt hos den personen som fångar mitt intresse... Är lite jobbigt ibland när man vill falla, men det går inte... :P

    Åhå, vad trevligt! Ja, men det tycker jag allt och det samma tycker jag om dig! :)
    Allt är bra här med, hade en grå dag igår, men det är ju bättre idag och i morgon så kör man igång stenhårt med träningen igen! Ska bli riktigt nice! Här kommer jag, beach 2030 nån gång eller så hahaha...

    Kram

    SvaraRadera