lördag 15 januari 2011

I'll hook you up with some poetry.

Hemma från jobb, mör i huvudet och osande av fritös men slussen-människorna visade sig från sin bästa sida idag och jag har haft ett leende på läpparna hela dagen lång. Ska skutta in i duschen och tvätta mig ren från mina synder, eller något. Sedan blir det till att dra med lillskit in i sovrummet och sussa kudde, för inte var hon magsjuk inte. Bara något konstigt magtjofräs, piggare än såhär har hon väl aldrig varit. Haha. Ska upp i tid imorgon för att äta familjefrukost och sedan träna med Diana, det tror jag kommer bli en riktig kanonsöndag, kan verkligen behöva röra på dököttet och så får jag umgås med bästisen. Vad kan gå fel? 

Nej ni, lite Hoffmaestro och dusch. 

Ha en fin lördagskväll!
Pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar