onsdag 19 januari 2011

Just another day in paradise.

Önskar jag kunde delge känslan i min kropp. Idag har jag fått göra av med energi och det känns för jag vet att jag kommer kunna somna tidigt ikväll och det känns så himla bra. Vaknade ju som sagt vid elva och åt frukost, sen tog jag en långpromenad ute i solen och njöt av att få lite sol på nosen och när jag kom hem plockade jag fram kött som vi skulle ha till middagen och plockade i ordning i rummet samtidigt som jag tittade på OC och när jag var klar med det så mötte jag Diana och åkte till stan där vi besökte bland annat Buttericks och Shock. På Shock så jobbade en galet snygg samt trevlig kille :) Vi dregglade lite längs drottninggatan när vi gick därifrån. Väl hemma så hann jag plocka lite innan lillasyster kom hem och lite senare så kom mor min hem med mat. Det blev min uppgift så idag lagade jag en lövbiffspanna med chorizo, lök och massa kryddor och till det serverade jag ris och en grönsallad. Väldigt gott om jag får säga det själv. Nu ska jag snart sätta mig och pilla med mitt hår och kanske måla om naglarna mina och plocka lite mer i rummet innan jag studsar ner i ett bad och studsar i säng :) Hoppas vi kan komma iväg till Kimmie relativt tidigt imorgon för jag måste tvätta sen och fixa med en överraskning :)

Nei, nog från överpositiva och glada Bella.

Puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar