lördag 8 januari 2011

I am making all things new again.

Godmorgon hjärtisar

Vaknade vid tolv idag, utsövd och gosig. Blev en fralla till frukost och bubbelvatten till det, min hosta har blivit värre igen men enbart kvällstid vilket suger purjo. Tar sådan jävla tid att somna då. För övrigt kan jag ju berätta mer om min gårdag. När familjen Jonsson/Dahlström tagit sig ur sängarna så åkte pappa och lillasyster in till stan och shoppade present till vår chef och även smått o gott till middagen medans jag och mor min städade. När sedan familjen samlats igen kokade pappa ärtsoppa och jag gjorde en äppelpaj, efter det kom min farmor och resten av våra gäster. Våra grannar med andra ord. Det åts middag, vi barn åt köttfärssås och spaghetti, då ingen av ungarna inklusive jag som var här äter ärtsoppa, vem gör det egentligen? Haha. Aja, sen gick alla andra barn hem till sig och jag satte mig med dem vuxna i köket och åt min suveränt goda äppelpaj samt snackade. Drog sedan mig hem till Diana för en myskväll med massa prat, vi slutade upp i hennes kök där vi åt massa ost och pratade om allt mellan himmel och jord. Pratade om sommaren and so on, då vi i år ska ta oss till Göteborg, eller ja hon var ju där förra året men det var ju inte jag så i år kommer jag och gör staden Göteborg jävligt osäker. Det ska även hinnas med Flogging Molly och Håkan Hellström på Gröna Lund. När Diana smsade och sa att Flogging skulle spela på Grönan började jag nästan grina, jag ska se Flogging. Förstår ni? Iiiiik!

Nu ska jag bestämma mig för vad jag ska sysselsätta mig med idag. Så ha en fin dag allesammans. Hörs senare!

P.s detta är min 100:e inlägg, coolish va? D.s



Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar