lördag 8 januari 2011

Så jag håller hårt och kryper tätt intill dig, som om hon skulle försvinna då.

Min dag blev riktigt bra, sänghäng ett bra tag och sedan åkte jag in till stan för att möta upp Alexandra, vi fikade på ett väldigt mys fik som hette Avenyn (som låg centralt men var väldigt lugnt, inte så vanligt här i Stockholm) och sedan bjöd hon mig på bio, vi såg Narnia, andra gången för mig men det gjorde ingenting. Det blev en spontan grej eftersom hon hade fått biobiljetter från jobbet. Blev jätteglad och nästa gång bjuder jag tillbaka. Just nu letar jag efter min Bepanthen salva, får tuppjuck och vet inte vart jag lagt den. Ett problem när man går runt med saker för att inte glömma bort dem. För övrigt lyssnar jag på musik och bara myser i pyjamas. Ska snart krypa ner i sängen och ladda inför ännu en dag. Alla dagar har blivit så jävla bra sen allting löste sig i familjen och även sen jag tog tag i mina egna problem. (jag är så stolt över dig mitt älskade pappagull, du är en sådan oerhörd förebild och det är med tårar i ögonen jag skriver detta. fortsätt vara såhär duktig och du kommer nå ditt mål <3) För övrigt har jag fallit tillbaka i en grop full av saknad och speciellt efter en speciell människa så jag lät mig känna allting påvägen hem från centralen när jag promenerade en bit på vägen hem innan jag tog tunnelbanan. Vet inte vad jag kände eller hur jag ställde mig till det, jag kopplade bort huvudet och lät hjärtat slå och bulta och lugna ner sig för att sedan börja om. Varför ska allt ha en mening egentligen? Ibland känner man bara saker och så är det med det. 

För övrigt har jag blivit torsk på bandet The Script, ja jag är antagligen skit efter med det också men sådan är jag. Jag finner små musikguldklimpar när andra har slutat lyssna på dem, fast å andra sidan gör det ingenting heller. Nu blir det fortsatt musiklyssning innan jag kryper ner i sängen.

Puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar