söndag 2 januari 2011

Still sjukling

Vaknade för ca en timme sedan av att jag drömt att min tatuering blev så jävla fel, först gjorde dem ett hjärta och jag ska ha text, sedan skrev dem fel text och jag skulle betala 2800. Det blev vrickat i slutändan och jag vaknade. Har sen dess snutit ur några liter snor och hostat ganska fint men tog medicinen nu och den hjälper ganska effektivt mot hostan, imorgon blir det farbror doktorn med tanke på min förmåga att alltid dra på mig mycoplasma. Hoppas på någon bra meducin eller annat och sedan få bli frisk, hatar att känna mig synkad av att vara sjuk. Men nu får jag sluta gnälla, måste tänka lite på barnen i Afrika.

Ska kolla på fångarna på fortet nu och sedan kanske man ska försöka sig på en promenad i det vackra (läs: kalla) vintervädret.

Ha en bra dag!
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar