torsdag 27 januari 2011

Boom

Okej, jag hatar att vara negativ och må såhär. Jag hatar att behöva gå runt och torka mina tårar för att jag hela tiden börjar gråta igen och jag hatar att jag inte bara kan trolla bort det här måendet och le igen, men det kan jag inte och jag tror att mitt enda val är att gråta mig ur denna bana och tillbaka till den nya banan. 

Så här kommer dagens plus: 

Tror att Diana och Kim hade det bra igår(?) och det är bra. 
Jag ska tvätta i mina pyjamasbyxor.
Mitt hår är superfint
Jag får göra en enkel sminkning eftersom jag antagligen kommer grina bort resten
Cornelia är hemma och sjuk vilket gör att jag får gosa med henne bäst jag vill hela dagen
Jag ska spendera tid med min fina mami idag och jag ska även masa mig iväg och träna. 
Så nu vet ni att jag inte är en otacksam människa utan att jag bara har en svacka.

Tack och bock för att ni lästa detta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar