måndag 10 januari 2011

If you ever come back.

Emotionellt instabil känner jag mig, som om det kan brista i gråt eller skratt när som. Så jag satte mig här för att delge er mina tankar och känslor och även för att här kan jag höra den musiken jag vill. Grät okontrollerat till 16 and pregnant för att det var så sorgligt när ett par på 16 skulle adoptera bort sitt barn. Grät och hulkade och hade mig. Ska inte ha ägglossning eller mens så det är en konstig känsla att vara såhär. Funderar på att kolla på någon film men alla filmer jag kollat på har något sorgligt i sig så jag lyssnar på The Script istället och försöker tänka på roliga saker. Liten bella. 

Innerst inne är jag irriterad och ledsen, känner mig svag och klen, känner mig dum och grundlurad. Men vad ska man göra när man låter hjärtat styra över huvudet? Det finns inte så mycket att göra åt den saken. Ska snart tvätta bort sminket så jag kan fortsätta gråta okontrollerat utan att se ut som en panda. 

Var ute och åkte bil med bästisen min och Alexandra som jag skrev innan, vi var på soptippen i Årsta, sedan blev det att åka till Farsta och hämta bästis glasögon innan vi åkte till Rusta i Länna och sedan bar det hem. 

Orkar inte skriva mer, allting rör ihop sig till en sörja och jag vill åka bort och känna mig hel igen. 

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar