söndag 9 januari 2011

Left a small town and never looked back.

Godkväll fina läsare. 

Hoppas ni mår lika bra som jag gör, sitter här och rådiggar musik och mår så jävla bra. Vet inte varför men det bara är något som har vaknat inuti mig, kan vara det faktum att jag jobbade idag och känner att jag gjort nytta eller att jag ska ta mig till arbetsförmedlingen imorgon och skriva in mig så jag kan börja söka jobb på riktigt och även få den hjälp jag behöver. Mimmi kom förbi jobbet och drack en chailatte, medans jag drack thé och så pratade vi om allt mellan himmel och jord. Innan hon åkte hemåt och jag stängde. Känner mig även oerhört vacker idag, har en grön dag. Grön sminkning, gröna naglar och grön jacka idag. Bella goes gröngöling. 

Aja, ska fortsätta lyssna på musik och fortsätta le, det är något sjukt hur glad jag känner mig.

Pussen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar