fredag 7 januari 2011

På underground nivå.

Goddagens peeps.

Blev väckt vid halv elva av mor min som hade bakat frallor och dukat upp mysfrukost, satt säkert vid frukostbordet och pratade tills klockan var tolv, sedan gosade jag med lillasyster i sängen och pratade med bästis i telefon och när vi hade det som mysigast jag och lillskit så kom pappa in och la sig i min säng också, att tillägga detta är en 90 säng. Så det var trångt och varmt och sen så övergav dem mig och la sig istället i Cornelias säng med mamma och så hakade jag på dit och nu tror jag dem ligger i mamma och pappas säng. Någon form av tävling om vems säng som är skönast pågår och alla röstar på sin egen, det finns ingen vinnare eller förlorare med andra ord. Det är vad jag gjort denna morgon, givetvis har jag även tvättat och smörjt in min tatuering. Snart ska pappa och Cornelia in till staden och kolla något och jag och mor min ska städa. Sedan ska jag baka en paj till dessert och göra köttfärssåsen som barnen ska äta inklusive jag då eftersom dem vuxna ska äta ärtsoppa med fläsk och till det ska dem dricka varm punsch(?) Låter vidrigt om ni frågar mig men det är bara jag. 

Vad som händer ikväll vette tusingen, får se om jag kanske hittar på något eller om jag blir kvar hemma eller hur jag gör. Hur som blir det ingen alkohol för mig för jag är så jävla rädd att tatueringen inte ska läka som den ska så jag vägrar göra "farliga" saker, haha. Fick ångest när det lossnade färg vilket är fullkomligt naturligt så ;)


Ha en finfin fredag hjärtisar! 
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar