fredag 14 januari 2011

I love love love love you.

Vaknade denna morgon och kände att det var en vanlig morgon, satte mig vid datorn och loggade in och hade fått ett så sjukt gulligt litet godmorgon meddelande av pappsen att jag inte kunde låta bli att gråta lite för så lycklig blev jag, sedan skrev även Sussie fint. Det gjorde min dag, nu kan allt bara gå åt helvete, min dag kommer vara bäst ändå :) Hade en jobbig dröm i natt, fast jag vaknade och kände mig väldigt glad att det bara var en dröm. Känns som om jag lämnat så mycket bakom mig nu och bara tågar framåt och det sköna är att här på tåget mot det nya sitter ju hela släkten och mina fina vänner, vi tuffar tillsammans! Snart når vi målet och då jävlar, då kör vi all in. Då finns det inget som stoppar oss.

Januari månad blev kanske inte rolig rent ekonomisk men bästisen fyller ju år och då blir det fest och sen i februari så blir det ju gratiskryssning och Andreas födelsedag och sen är det nästan vår så då är det ju bara att rocka sockarna av varenda karl man ser. Haha.

Nej, nu ska jag fortsätta mumsa frukost så får vi höras senare idag, ikväll med andra ord för jag börjar jobba vid tre :)

Pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar