måndag 3 januari 2011

I'm shooting like firework over your sad and detached ass.

Goddagens kära bloggläsare. 

Mår faktiskt bättre idag och i och med att mor min försov sig och så även jag hann vi inte ringa läkaren men det känns som om det kanske bara är hostan som irriterar och då har vi ju den där meducinen vi fick av Irene så jag hoppas på att slippa gå dig även fast jag har andra planer för ett läkarebesök också. Så får se, ska nog ta mig dit imorgon i alla fall. Snart är det onsdag och det betyder tatuering, det känns så jävla surrealistiskt. Som om det är en dröm, visst är det väl inget stort så men det är ju ändå en tatuering, hallå!? Satt och terrade Mimmi igår och frågade hur ont det gjorde, hur lång tid det typ kommer ta osv. För er som vill veta så har jag faktiskt sminkat mig idag och ska snart göra en flippad sminkning på min lillasyster, kul att träna på att sminka andra också. Funderar på att pröva en grönaktig på mor min också. Min sminkning är dock bara brunguldig och med glitter, inget märkvärt men den blev fruktansvärt fin ändå. 

Nej, nu funderar jag på att baka en browniesort som jag såg ett recept på igår och kanske till och med baka något mer. Bröd vore inte helt fel. Får se vad det blir, bakning blir det i alla fall idag! :)

Pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar