tisdag 11 januari 2011

Hoedown throwdown.

Gårdagen blev minst sagt, känslomässig. Jag grät mest hela tiden, somnade vid fem i morse gjorde jag också. Så lite lagom trött var jag när klockan ringde vid tio. Hur som så har jag påbörjat en resa inom mig, tack vare en väldigt smart och vettig tjej. Usch, nu lät jag som min mamma. Jaja, så är det i alla fall. Känner mig väldigt tacksam att få ha börjat lära känna denna tjej och är jätteglad över att hon fick mig att vakna ytterligare så att jag vaknade ordentligt. Började med allt igår och har fortsatt nu på morgonen. 

Allting kommer bli så himla bra. Nu ska jag sminka mig och fixa mig i ordning. Kan ju inte gå runt med söndergråtna ögon hela dagen!

Ha en fin dag. 

Pusspuss

1 kommentar:

  1. Tårar som sköljer ur det negativa ur dig, och lämnar kvar det positiva. Tårar är bra. Det visar på ett steg i rätt riktning! Det här kommer gå strålande! :)
    Du kan om du vill!

    SvaraRadera