lördag 15 januari 2011

Dag 26 – Mina rädslor + update.

  • Bli lämnad ensam
  • Mörker
  • Sniglar
  • Maskar
  • Stora folkmassor, om jag är ensam dvs. 
  • Allt för trånga utrymmen
  • Kryp i allmänhet
Ja det där är väl mina rädslor, typ. Känns som om jag rabblat några av dessa fyrtio gånger redan. Haha.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

För övrigt så vaknade jag vid 11 idag och sminkade mig och nu sitter jag här och väntar på att nåt ska hända, lillskit är magsjuk igen så nu springer jag med sprit och spritar allt. Börjar jobba vid tre och slutar åtta, ikväll igen. Får se vad som händer ikväll, kanske kan bemöda mig med att göra något roligt åtminstone. :) Fixade klart min utstyrsel till Dianas födelsedagsfest igår, så nu är verkligen allting klart. Om jag känner mig lättad? Japp, jag är inte stressad i alla fall. Ska snart klä på mig för jag tänkte kanske promenera mig in till jobbet idag, det vore ju faktiskt något det :) Blir väl en timmes promenad på ett ungefär kan jag tänka mig. 

Nej nu ska jag bege mig.
Ha en tokbra lördag folks!

Pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar