fredag 28 januari 2011

This is my hell.

Skitkass natt och jag har sådana jävla konstiga känslor i kroppen. Jag har gråtit och jag gråter för tillfället också, mardrömmar, ont i huvudet, fick panikångest attack mitt i natten och som sagt så känner jag en jävla massa nu. Blir nog en dag under täcket, fast å andra sidan måste jag göra något för att roa min lillasyster. Jag säger bara att vem som nu finns där upp, ge mig kraft att ta mig igenom denna dag med dessa känslor.

Känslorna som konstant sköljer över mig: Bortglömd, onödig, obetydlig, sårad, sviken och lämnad. 

Välkommen till det underbara livet av Bella.

1 kommentar:

  1. Det är naturligt att få en sådan ström av känslor efter att ha trängt undan dem så länge... Har själv genomgått en sådan fas, dock av lite andra anledningar och i helt andra proportioner. Det enda råd jag kan ge är att låta dessa få passera genom dig för du kommer må så mycket bättre efteråt, samtidigt som du tänker "Okej, idag är ingen bra dag, då får det vara en dålig dag, för i morgon kommer vara en mycket bättre dag!"
    Det funkar, tro mig.
    Alla har dåliga dagar, vissa längre, vissa kortare. Allt beror på hur mycket man tillåter det ta över. :)

    SvaraRadera