lördag 22 januari 2011

En längtan så stark.

Alla andra vilar så jag kan passa på att skriva här. Jag saknar Sala, jag saknar landet och jag saknar mina människor. Det är nog den känslan jag känt senaste veckan, jag har en saknad som brinner inom mig. Så när lönen kommit och jag sett över vad jag har råd med så kommer jag åka upp och vara där minst en vecka. Göra allt från att umgås med farfar o Stina, prata med Sussie, mysa hos familjen Johansson och bara njuta av att ta en promenad i Sala. Sedan behöver jag fundera ut framtiden och vad jag ska göra åt den i allmänhet, söker jobb nu men det är bara en liten del av det. Behöver sålla lite i tankarna få perspektiv på vad jag vill och sedan sätta allt till verklighet. För det här året ska bli mitt, jag ska förverkliga drömmar och ta tag i mitt egna liv och fokusera på att göra allt rätt för min skull. För första gången på mycket länge ska jag ge mig själv tid, spendera tid med dem jag mår bra med och bara gör saker som jag mår bra, det är slut med att inte ha en åsikt och göra vad andra vill. Jag vill helt enkelt växa som person, känna mig fri att leva som jag vill leva och fri att tycka som jag vill. Veta att vilken väg jag än tar så finns de mina i bakgrunden och jag menar inte att jag ska försumma några, inte alls, jag ska bara lägga ner lite mer fokus på mig själv och förverkliga mina drömmar.

Så ska mitt 2011 se ut, jag ska dessutom fortsätta träna och leva hälsosamt för min kropp förtjänar det och jag med . Jag förtjänar att må bra, as simple as that.

2 kommentarer:

  1. Hej söta.
    Vad tänkte du träna?
    Jag brukar köra kondition, lite styrka.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Sv: Hej och tack för din kommentar. Joo, det stämmer att det gör, men iom att vi ändå fått veta att det är i stort sett omöjligt för oss att bli gravida på normal väg, så gav jag upp mina försök till att sluta, det blev ett sånt slag i ansiktet och tyvärr funkar ciggen som en tröst =(

    Kram Millan

    SvaraRadera