onsdag 12 januari 2011

Flames to dust.

Har haft en förträfflig dag idag och jag känner nästan på mig att morgondagen kommer bli ännu bättre. Jag håller tummarna för det, imorgon kommer jag åtminstone jobba när det är match, vilket brukar bli ganska livat. Känns inte alls fel om jag säger så, skönt att bli lite utmattad och slut i kroppen. Dessutom får jag annat att tänka på, har dem senaste dagarna bearbetat så sjukligt mycket i huvudet men även utåt. Dock känner jag mig redan halvvägs och det kanske låter knäppt men jag har fått slutspurten upplagd på en bana jag redan nosat på och förberett mig för att komma in på. Så nu är jag här och jag ser inga hinder, allting kommer bli så bra när det väl är klart. Ska även ringa och boka tid hos farbror doktorn till fredagen, eller ja min husläkare för att vara exakt. För nu ska jag ta mig fan ta tag i vissa saker, en grej är att bränna bort leverfläckar och den andra kommer jag berätta mer om när jag vet hur det blir kring det och då hoppas jag att ni alla stöttar och hejar på. För det kommer behövas kan jag lova. Jag må kunna klara mycket själv men ensam är icke stark.

Så nu har jag berättat om min dag, berätta om er? 

Pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar