måndag 31 januari 2011

Girls like cars and money.

Goddagens folket! 

Är hemma från min underbart sköna morgonpromenad in till stan, solen sken på min näsa hela vägen och jag känner mig pigg och glad. Hann utföra lite ärenden innan jag knatade hemåt. Dock gick jag inte hela vägen hem. Nu avnjuter jag brunch bestående av kyckling, avokado, nudlar, tomat, gurka och fetaost. Det blev riktigt smarr! Ska sedan iväg och träna med Diana vid två. Det ska bli riktigt skönt. Diana ska ju börja träna med en annan person tisdagar och torsdagar(?) så då kommer jag träna själv, vilket jag inte ser som ett problem utan snarare som tillfälle för mig att få ensamtid, vilket jag börjat behöva mer och mer på sistone. Aja, min vecka ser ut som så att tis-ons har jag inget planerat men på torsdag har jag tvättstugan mellan tio och ett, sedan ska jag träna och sen ska jag möta fina Kimmie. Ska träffa Julia och Mathilda i veckan också och catch up och på fredag fyller ju världens finaste pappski år! Så nu vet ni det.

Hoppas ni får en lika bra dag som jag, och om ni undrar vart min positivitet kom ifrån så är det för att jag har accepterat hur läget är, jag vet vad jag tycker och tänker. Jag vet att jag förtjänar att må bra och det är min tur att stå i rampljuset nu!
Så det så! :)

Pusspuss

1 kommentar: