tisdag 18 januari 2011

It's getting late but I don't mind.

Mitt humör pendlar mellan skratt och gråt för tillfället men just nu är jag bara glad och ska snart göra mig i ordning för gymmet, med andra ord ska jag ta mig ur pyjamasen och se ut som en människa ;) Inget smink idag heller och med tanke på att jag använder helt rätt ansiktsprodukter för min hy just nu så ser den inte alltför risig ut vilket den har en tendens att göra. Dock har jag fått en finne på hakan, en innebrännare som gör stört ont. Aja, den utrotar vi genom lite facescrub :) Imorgon kommer ni få min första videoblogg, ja jag vet att man kan skriva vlogg men det kändes inte lika roligt, haha. Och om ni förväntade er en seriös människa så måste jag tyvärr säga att ni kommit fel, för jag har börjat spela in den och jag skrattade så jag grinade. Well, ni kommer få se mitt rum, mitt hem i allmänhet och så kommer jag prata i allmänhet om tråkiga och roliga saker, så som mina topp 10 sminkfavoriter och annat skevt. Gillar att Diana skrev om sitt smink idag antagligen samtidigt som jag satt och plockade ut mitt favoritsmink, haha. Jag säger det igen om oss - two bodies, one mind.

Nej, nu ska jag fixa och dona lite. :)

Pusspuss

1 kommentar: