lördag 1 januari 2011

Mr. Brightside

Jag är sjuk och emotionell idag, jag tänker inte uppdatera något och jag tänker inte göra speciellt mycket heller. Har gråtit otaliga gånger idag och det mesta gör ont. Kombinationen sjukling och menskossa blandat med lite hormoner och et voila, ni har ett stycke Bella. 

Min nyårsafton var bra, ganska lugn men väldigt bra ändå. Var dock hemma vid halv sju i morse så jag är något trött och död idag. Dock hade kvällen väldigt mycket highlights. Nu är jag laddad inför 2011 och vad det nu för med sig. Det kommer bli ett bra år eftersom det börjar bra med tatuering på onsdag och ett stycke överdrivet nervös Bella. 

Aja, ingen mer uppdatering idag och inga direkt nyårslöften från mig dock har en gammal idé återfötts i mitt huvud, får se vad som blir av den. 

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar