söndag 2 januari 2011

Dag 13 – En vanlig dag hemma hos mig

Ja alltså, jag är ju arbetssökande och gör inte så mycket om dagarna men om jag inte varit sjuk så kunde min dag ha sett ut som så att jag vaknar någon gång mellan tio och tolv, antagligen äter jag någon form av frukost och gör mig i ordning, är peppen med mig så tränar jag och Diana under dagen, kanske till och med käkar lite mongo mat på stan eller bara umgås med någon annan av vännerna, dock är det typ bara jag och Diana som går hemma och dräller, haha. Om inte så kan jag vara hemma, pilla med småsaker i hemmet, kanske baka eller dega framför teven och datorn. Dock ser ingen dag ut som den andra förutom nu när jag är sjuk, då är det medicin morgon-kväll, snora, blöda näsblod och hosta som gäller. Vajert värre!

Så nu vet ni det, mina dagar är alltid olika och innehåller olika saker varje dag, vissa mer spännande än dem andra. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar