fredag 14 januari 2011

Free fallin'

Jag har fått ett sånt där glädjerus igen, sådär så det spritter i kroppen och det känns som att man åker karusell för det kittlas så i magen. Så känner jag nu, nästan som att bli kär för första gången fast denna gång är jag nog bara kär i livet.
Har varit in en sväng till stan och mött bästisen som hade varit och hälsat på finisen Kimmie. Känner mig elak som inte kunde följa med men jag har haft henne i tankarna hela dagen och det gick ju som smort så ingenting att få ångest över, även fast det är en sådan sak som kan ge mig ångest. Ehm, ja sådan är jag då.

Nu blir det nog något gott, är fett sugen på thé och kanske popcorn? Till det kan man sällskapa med en bra film i fin pyjamas och bara gilla läget! :) Imorgon blir det jobb igen men innan dess ska jag äta ägg, för jag är sugen på ägg. Kanske till och med en äggröra till lilla mig, ska försöka gå upp i tid :) 

Nej ni, nu får ni klara er utan mig tills 12-1 imorgon förmiddag :) Svårt va?

Puss på er


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar