tisdag 4 januari 2011

Dag 15 – Mina drömmar

Mina drömmar är att någon gång i mitt liv flytta till Sala, utbilda mig till barnmorska, få ett jobb som barnmorska, skaffa barn, skaffa en man före det antagligen och så vill jag gifta mig. Ett sånt där stort bröllop. Innan jag dör ska jag även hinna köpa tillbaka Mejeriet, min farfars barndomshem och ha en sista logfest på landet. Mina drömmar är även att jag sen ska kunna ge mina barn den uppväxt jag hade om inte ännu bättre men innan barn och allt sånt kommer i bilden vill jag gör självförverkligande saker, som att resa för att lära mig nya saker eller faila och lära mig saker på vägen och bara leva livet helt enkelt. 

Det är mina drömmar, men om ni menar sådana som jag drömmer när jag sover så är dem ofta vrickade och inte alls verklighetsbaserade. Så nu vet ni ännu en sak.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar