fredag 21 januari 2011

I has un helmet!

Hellojsan på dojjsan!

Nu är jag här igen, vaknade vid 10 idag och har sen dess ätit frulle, fnulat i rummet, pratat med Sussie och tagit hand om disken! Så nu ska jag pilla det sista i mitt rum innan jag klär på mig och drar till gymmet med Diana :) Ska deffa som fan idag tänkte jag mig, älskar träningsvärken som kommer infinna sig imorgon då. Från och med fyra ska jag sitta hemma och invänta min kära farfar och hans fru som kommer hit idag för imorgon är det dags för farfar att tatuera sig. :) Btw, jag och Sussie ska göra en tatuering tillsammans, eller ja likadana som symboliserar oss och vad det blir får ni inte veta för det får ni se när den är gjord vilket jag hoppas blir relativt snart, väldigt liten så kan inte kosta sådär brutalt jättemycket. 

Nej fixa och klä på sig var det ja. För övrigt mår jag fint igen efter att jag pratade med Sussie, mådde lite konstigt innan men jag tror att jag fick ur mig allt när jag pratade med henne så nu kan jag nog ta och återställa mig lite och dessutom får jag mysa med min fina familj idag, vad mer kan jag begära?

Pusspuss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar