söndag 16 januari 2011

Dag 27 – Min favoritplats

Min favoritplats på jorden är Sala och givetvis även Klimutta och Heby men det hör liksom ihop på något sätt. Det är här jag känner mig hemma, det är hit jag åker för att läka krossade hjärtan och det är här jag har mina rötter. Jag har så mycket minnen här och även några av mina favoritmänniskor bor här. Jag kommer alltid ha en koppling till Sala, det spelar ingen roll hur gammal jag blir eller vart jag än hamnar i livet. Sala är mitt hem. Sala och människorna där har otaliga gånger fått mig på fötter och jag mår aldrig så bra som när jag bor där, jag tror även att jag en vacker dag kommer flytta dit i och med att jag känner mig så fruktansvärt hemma där. Så nu vet ni det, det är den finaste platsen på jorden, oavsett årstid. Sala är världens bästa stad helt enkelt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar