måndag 10 januari 2011

Come out of your cage.

Godmorgon världen! 

Vaknade för ca 20min sedan. Hade då ett mail i min inbox som gav mig väldigt blandade känslor, mestadels gjorde det ont och den andra känslan var besvikelse. Dock skiter jag i det nu, siktar framåt och tar tag i denna dag med öppna armar istället. Ska tillaga en liten brunch till mig själv innan jag knatar upp till arbetsförmedlingen och skriver in mig där. Sedan vet jag faktiskt inte vad som kommer hända idag, eller resterande delar av veckan. Ska förhoppningsvis träna med bästisen min och jag har även planer på en heldag hos mina morföräldrar för att tanka lite kärlek. Vad som mer kommer hända får tiden utvisa :)

Nu ska jag laga brunch och lyssna på musik och mest av allt ska jag fundera på hur jag ska ta det härifrån.

Pussen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar