söndag 23 januari 2011

För jag gav dig en gloria.

Fick ett sms idag, inget ovanligt med det förutom att jag blev överdrivet glad och faktiskt fällde en tår och log för mig själv. Ni vet när någon skriver till en, någon som man saknar och som man tycker väldigt mycket om. Någon som man väntat på att höra från sen man senast surade ur på den människan och vägrade höra av sig till. Så känner jag mig idag, det var inget speciellt och absolut inget som går till världshistorien som världens gulligaste sms, det var liksom bara märkvärdigt på något vis. En märkvärdig känsla. 

Annars då, försov mig så jag hann inte träna idag men jag fick mer mysig tid med min farfar. Det är guldvärt faktiskt. Sedan åkte dem hem och jag skuttade i ett bad med min lillasyster och fick både massage och ryggskrubb och dessutom så tvättade hon mitt hår och smorde in min rygg efteråt. Lyx utan dess like. Efter det sminkade jag mig och gjorde mig i ordning. Gjorde leopardfläckar över hela ögonen vilket matchade mina leopardnaglar. Så idag var jag djurisk. I alla fall så åkte vi till Trångsund och firade min kusin som fyllt 30 och vad är en familjesammankomst utan lite drama och skitsnack? Jag hade det i alla fall väldigt trevligt men det var skönt när det var över, haha. Imorgon blir det träning och hämtning av småkusiner. Det kan bli en alldeles vanlig dag men även en extraordinär, det har jag ingen aning om.

Så nu vet ni det, hoppas er helg varit bra! :)

Pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar