onsdag 12 januari 2011

Kamma bena - vi är sena.

Goddagens folket!

Försov mig i morse, vaknade vid tio och skulle vara på jobbet halv elva men skillad som man är så hann jag dit ändå. Jobbade till klockan två och det var lugnt, inte så mycket att göra så jag hade det trevligt med Martin som även sov här i natt. På den kalla madrassen på mitt golv, lite kuriosa kring Martin, han låter som Sir Väs från Robin Hood när han sover. Så nu vet ni det. För övrigt mår jag toppen, känner mig glad och tillfreds och lugn på något konstigt sätt. Ska bara vänta på att bästishästis kommer hem så vi kan åka och träna. Vill känna träningsvärk imorgon så idag deffar vi, haha jag älskar att skriva och säga deffa. För det är verkligen inte vad vi gör, vi tjejer som inte äger muskler typ. Vi deffar!

Aja, har inte så mycket mer att skriva. Händer inte så mycket förutom att imorgon ska jag äta fattiga riddare med Diana och sedan ska vi till vår fina Kimmie och hälsa på henne och efter det ska jag jobba för imorgon är det Djurgårds match :)

Ha en finfin dag finisar!
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar