onsdag 5 januari 2011

One blow from caving in.

Det här kära ni är min tattoo, så jävlarns nöjd är jag. Dock fick jag i uppdrag att plasta om den igen, tog tydligen bort plasten för tidigt men det gör ingenting egentligen. Tydligen smidigare att samla ihop allt "gegg" som ska komma ur den? Överbliven färg tydligen, låter inte mysigt men den är så jävla snygg som jag skrivit några gånger nu ;)

Imorgon ska jag på bio med kära lillasyster och Linus, ska även duscha för första gången med tatuering. Förstå att allt jag gör nu blir första gången för nu har jag en tatuering. Haha, jag är så nördig och så lycklig men satan va ont den gjorde, inte nådigt men jag överlevde och jag är så jävla bra. Ska kolla på nån film nu tror jag. Får se vad det blir.

Ha en fin kväll.
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar