måndag 3 januari 2011

Bring my baby home.

Har målat om naglarna IGEN. Har inget bättre för mig, så varför inte. Idag blev dem mintgröna och inom loppet av tre dagar har jag haft, lilaglittriga, rosa och turkosa, turkosa och även enbart rosa. Visst låter det vackert? Detta har faktiskt hindrat mig från att bita på mina naglar, vilket är ett plus eftersom det är något jag gör så fort jag funderar eller tänker extra hårt på något, även vanligt förekommande när jag blir nervös eller rädd och ibland bara tidsfördriv. Jaha, vad mer kan man skriva då? Åt risotto idag vilket jag ofta med barnslig glädje kallar Ris-Otto. Det är alltid lika jävla roligt. Egentligen skulle vi ätit kebab men det var något fel på den för den luktade rövhål med betoning på röv. Inte så värst aptitligt så mor min och jag slog ihop våra huvuden och tillagade Ris-Otto och till efterrätt blev det en ytterst god kladdkaka, dock bakade jag även en ny kaka som var fruktansvärt god. Kommer upp recept och bilder på kakan imorgon. Fruktansvärt enkel men fruktansvärt god och jag skulle säga att den passar perfekt till barnkalas, sliskig med strössel. Kan det bli mer barnkalas?

Aja, nu är det dags för kvällsrutin med andra ord, borsta naggisar, dricka massa bubbelvatten, ta meduciner och läsa bok tills ögonen slår ihop.

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar