tisdag 25 januari 2011

Hoppsan vilken dag.

Godkväll

Sitter fortfarande på jobbet och har fortfarande ingenting att göra, spotify vill inte fungera heller så, så roligt har jag det för tillfället. Funderar på att spela massa värdelösa spel och hoppas på någon mer kund. Har dock haft väldigt roliga och trevliga kunder idag och det känns bra men dock är jag irriterad då jag inte fått min lön än, var är min lön? Ho ho, vart är den? Orkar inte med något knas, sätt bara in pengarna på mitt konto så finns inga problem, det är väl inte svårare än så? Eller? 

Gah, sur blev jag också helt plötsligt, blä. Nu vill jag hem och sova. Så det så, dumma allt. Inget sällskap får jag heller, buhu det är synd om mig :(

Näe, nu ska jag spela barnspel på internet.
Pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar