måndag 3 januari 2011

Sammanfattning av 2010

2010

Gjorde du något i år som du aldrig gjort för? Jag tog studenten
Höll du några av dina nyårslöften? Kommer inte ihåg om jag hade några så antagligen inte.
Blev någon av dina vänner förälder i år? Ja
Dog någon som stod dig nära? Nej
Vilka länder besökte du? Sveriget.
Är det något du saknar år 2010 som du vill ha 2011? Kärlek
Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? Hela Juni månad mer eller mindre
Vad var din största framgång 2010? Jag tog studenten och kom till freds med stora delar av mig själv
Största misstaget? Att jag lät människor trampa på mig
Har du varit sjuk eller skadat dig? Ja
Bästa köpet? Allt smink
Vad spenderade du mest pengar på?
Nöjen
Gjorde någonting dig riktigt glad? Absolut, Sussie har nog dock tagit första pris i den kategorin
Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2010? Waka waka, mycket av Melissa Horn men även mycket av den gamla goda musiken
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Ledsnare, större delen av året men det hade helt klart sina ljusglimtar
Vad önskar du att du gjort mer? Satt mig själv i fokus och jobbat mer med mig själv.
Vad önskar du att du gjort mindre? Låtit andra trampa på mig.
Hur tillbringade du julen? Julafton, juldagen och annandagen var fulla av familjemys, så hela släkten!
Blev du kär i år? Kärare, typ.
Hur många förhållanden? Zero
Favoritprogram på tv? Cake boss och TBBT
Bästa boken du läste i år? För många för att välja enbart en.
Största musikaliska upptäckten? Ingen tror jag.
Något du önskade dig och fick? Mobil, tatuering, pyjamas osv..
Något du önskade dig men inte fick? Prince Charming
Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Firade med familj och vänner samt blev så full att jag spydde.
Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? Det finns det med all säkerhet men jag tänker inte ens försöka tänka så, det var bra som det var men det kunde varit bättre så det förverkligar jag 2011.
Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Min egen?
Vad fick dig att må bra? Sussie, landet och familjen fast även vännerna såklart.
Vem saknade du? Väldigt många och väldigt intensivt. 
De bästa nya människorna du träffade? Oj, vet inte. Tror inte någon har utmärkt sig sådär extra.
Årets sötaste? Jag själv såklart.
Årets hetaste? Snubben på KappAhl i Sala
Årets största kärlek? Kärleken till min pyjamas helt enkelt.
Årets besvikelse? Sommaren på sätt och vis.
Årets bästa? Heby och Sala. 
Årets snällaste? Sussie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar