söndag 2 januari 2011

I know there is a snake in my bed.

Har haft en märkligt härlig söndag med familjemys och reflektion. Känner mig litet smartare än jag gjorde innan men det är inte märkvärt mycket, vad kan man begära egentligen? Aja, har inte så mycket att skriva, sitter och kvällsfilosoferar med bra musik i öronen. Imorgon ska jag till farbror doktorn då mor min tror att jag kan ha mycoplasma i ett tidigt skede, håll tummarna att så inte är fallet. Går för tillfället runt och kraxar med whiskeyröst och hostar, som om det inte vore nog är jag osminkad och trött. Det syns vill jag lova och med forsar av blod o snor mitt i allt detta är jag ingen skönhet, snarare odjuret. Fast det gör mig ingenting, jag får lov att knata runt i min pj och se ynklig ut. Har börjat vänja mig vid att mamma kommer in och lägger en hand på min panna sena nätter och tidiga morgnar, det är alldeles underbart faktiskt! 



Nej, nu ska jag borsta naggarna ta kvällens meduciner och krypa ner i sängen och fortsätta läsa.
Puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar