fredag 7 januari 2011

Dag 18 – Ett pinsamt ögonblick

Haha, varje dag är ett pinsamt ögonblick. Nej men helt allvarligt kan jag inte komma på något speciellt sådär på rak arm, jag gillar att skämma ut mig själv och bjuda på mig själv. Det är som det är liksom, det kanske finns andra som tycker jag är pinsam men det har jag nog själv aldrig känt. Haha, jag bara är och sen bryr jag mig inte så märkvärt om vad dem andra tycker och tänker runt omkring. Det började redan när jag var liten, har alltid gillat att skämma ut mig själv. Fyra år gammal ställde jag mig upp på en fullsatt buss och skrek "hej, hej det är jag som är Beskan Berglund". Hänger ni med? Jag skämmer ut mig själv och jag tycker om när jag får människor att skratta :) 

Därför skäms jag väldigt sällan över mig själv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar