tisdag 18 januari 2011

Forget about the blue days.

Somnade relativt fort igår kväll, först grinade jag så jag fick ont i hela huvudet och sen kved jag för det kändes som om mitt hjärta skulle explodera och sen somnade jag och sov fram tills för 15min sedan. Det var skönt och jag vet fortfarande inte varför det skedde, ibland behövs väl bara lite uttömning antar jag. Så det var min kväll. Hoppas på att få igång mitt vanliga nummer igen för det suger purjo att inte ha det, så det är min högsta önskan för idag och snart ska jag gå och koka ägg för idag ska jag fan äta mina jävla ägg. Thé ska jag dricka också, kan ni förstå det? Nej men huvudsaken är väl att jag inte mår dåligt idag, eller den där känslan finns kvar men inte samma mående så jag vet inte vad som rör sig i knoppen just nu. Säger såhär jag - time will tell. 

Nu blir det frullis!
Pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar