tisdag 4 januari 2011

Rockin' around the christmas tree.

Hallå där. 

Nej jag har ingenting att blogga om men jag gör det ändå, så om ni inte vill läsa massa dravvel ge fan i att läsa detta. Fick en släng av förvirring och visste inte om det var idag eller imorgon som jag skulle tatueras, det var imorgon. Go figure liksom. Aja, skitnervös i alla fall, vill egentligen typ dö eller spy för så jävla nervös är jag. Har kollat på Harry Potter och halvblodsprinsen och ska snart måla om mina naglar IGEN.  Innan jag gör en sminkning. Vette fan vad det blir för någon men det kommer säkert bli något kreativt, känner för att pilla i flera timmar fast det brukar jag ju aldrig göra. Kanske bakar något mer igen. Kan tänkas bli lite småkakor att fylla mammas julklapp med. :)

Lyssnar på min spotifylista som är så bra och fin att jag nästan gråter lite för att det är så bra musik. Fattas bara lite Elvis på den men jag tror det skulle rucka dess image. Hur som, nu ska jag sminka mig och måla naglarna. För jag har verkligen inget liv.

Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar