torsdag 13 januari 2011

Dag 24 – Det här får mig att gråta

Haha, jag gråter till allt och jag gråter ungefär en gång om dagen minst. Jag gråter oavsett om jag är glad, ledsen eller arg. Det spelar ingen roll, för jag gråter hela tiden. Jag tycker om att gråta, det är befriande och skönt. Så nu vet ni det, jag gråter för allt och jag gråter jämt..

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag ska alldeles strax knata över till Diana osminkad och jävlig, det är dags för fattiga riddare frukost med SOCKER OCH KANEL! :D Diana tycker jag är konstig, men för mig är fattiga riddare en dessert och det är en ljuvlig dessert. Haha.

Nej ni, kläder och så kanske ni får en bild på en sliten och trött Bella sedan, bara för att inse hur sliten jag kan se ut även efter typ 10 timmars sömn :) För övrigt mår jag bra, glad och sprallig som vanligt. No worries där liksom.

En stor varm kram och all min kärlek till min fina vän Kimmie, du vet att jag är med dig i tankarna hela tiden kimmiepie! Allting kommer gå så jävla bra och det kommer bli så jävla bra! Jag älskar dig! <3

Puss på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar